Thursday, November 25, 2010

Say TAK NAK to Teh Tarik


My weakness? Teh tarik! Macamane nak say NO to this eh?

Imagine the amount of susu pekat in a cup of teh tarik. Pagi kalau no teh tarik, rasa mcm tak lengkaplah my breakfast...and kalau lepak ngan hubby kat mamak after work sometimes pun, I akan order teh tarik. I try to order something else, tapi bila tgk mamak tu tarik teh, fuiyoo...mcm sedapppp and terus dengan tanpa pikir panjang "Teh tarik satu!"...camne nak lose weight camni?

Next week I will try to go at least 3 days without my morning boost. Someone, anyone...challenge me please...I ni pantang dicabar...so maybe that will help. Just a MAYBE. Plus, I nak start Nestle Fitness Cereal 14-day program seriously...so breakfast and dinner makan cereal dan oats jelah. Boleh ke ni? Tungguuuuu.....

1 comment:

  1. Hehehe...
    Have to try la..actually not easy for u guys in KLCC, too much temptations!
    U can try the Nestle Fitness, but whenever I turun KL, must reserve some Teh Tarik for me hehehe

    ReplyDelete